Kingdom Center
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

VIKTIGT om Forumet!

2 posters

Gå ner

VIKTIGT om Forumet! Empty Censur?

Inlägg  Watcher mån feb 21, 2011 1:52 pm

Man stryker inlägg när man inte står för sina uppfattningar och inte har rent mjöl i påsen!

Ni påstår att ni skall ge raka svar men censurerar nu!

Konfirmerar min tro på Er!

Watcher
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

VIKTIGT om Forumet! Empty några frågor till

Inlägg  undrande lör aug 30, 2008 12:09 am

Hej igen, jag uppskattar att du tar dig tid att svara på de frågor jag har admin. Förstår att det måste vara smärtsamt att analysera vad som gått fel och se att så många har mått dåligt. Jag tror verkligen på dig när du säger att er intention inte har varit att göra någon illa. Det låter också possitivt att många som på senare tid besökt er gemenskap har sett en förändring, fortsätt så. Nu till några följdfrågor:

Varför tar inte Christer ett break i denna infekterade situation om inte annat för ni ska få lite lugn och ro och fortsätta med ert arbete? Jag tror det handlar om att upprätta ett förtroende, Jag vill verkligen inte att ni ska kasta ut allt det som är bra som ni gjort, men jag tror att ni skulle tjäna på att i detta läge söka gemenskap med lokala kristna församlingar, och andliga ledare i vårt land.

Sen måste man förstå att människor som farit illa på ett eller annat sätt behöver någon form av upprättelse. Hur tänker ni kring att hantera de som farit illa?

Hoppas att mina frågor kommer fram på rätt sätt, jag vill på inget sätt komma med pekpinnar utan snarare försöka förstå hur denna situation har uppkommit samt lära mig något av hur vi ska hantera sådana här svåra konflikter i framtiden.

Vänliga hälsningar
/undrande

undrande
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

VIKTIGT om Forumet! Empty admin

Inlägg  HOSS fre aug 29, 2008 12:44 pm

Ja då visst har Du rätt och jag respekterar verkligen allas rätt till att ställa frågor och önskar liksom Du att vi alla respekterar varandra och varandras åsikter välsignelse över Er och Er verksamhet

HOSS

Antal inlägg : 24
Location : "Skäve city" Stora Skedvi
Registration date : 08-08-29

http://www.hoss.dinstudio.se

Till överst på sidan Gå ner

VIKTIGT om Forumet! Empty Hej Hoss

Inlägg  Admin fre aug 29, 2008 12:24 pm

Hej Hoss,

Tack för dina inlägg. Det är dock viktigt att du respekterar allas rätt att ställa frågor.
Vår önskan är att alla från båda sidor ska behandla varandra med respekt.
Vi hanterar frågor om Kingdom Center och inte angrepp på varandra.

Guds rika välsignelse

Admin
Admin

Antal inlägg : 55
Registration date : 08-08-15

https://kingdomcenter.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

VIKTIGT om Forumet! Empty instämmer

Inlägg  HOSS fre aug 29, 2008 12:19 pm

Undrande jag instämer med dig i att det är bra med att alla är välkomna att ställa frågor, Men när man ställer frågor eller ger kritik bör man också vara konkret och rakryggad och göra det på ett fint sätt.
sedan är ju detta forum öppet för alla och då får man ju också finna sig i att man kan få lite mothugg ibland vännen även från utomståeende ska man ge kritik ska man också tåla detsamma vännen.
Vad som gör mig aningen brydd är att Du fortsätter att hoppa på mig och beskylla mig för ditt o datt och samtidigt kräver andras perfektionism men inte tar den utsträckta hand jag gett dig ett otal gånger. Du har fortfarande chansen att göra bättring vännen min mail och hemsida är öppen för dig

HOSS

Antal inlägg : 24
Location : "Skäve city" Stora Skedvi
Registration date : 08-08-29

http://www.hoss.dinstudio.se

Till överst på sidan Gå ner

VIKTIGT om Forumet! Empty Till undrande

Inlägg  Admin fre aug 29, 2008 12:13 pm

Hej!

Tack för din fråga.
Vi har gjort en djupgående analys av det som hände och vad vi gjorde fel. Vi har också haft många och långa samtal om det.

Vår önskan har aldrig varit att skada människor, därför blir det ju också än mer ledsamt när man inser att folk har blivit sårade på olika sätt.

Under se senaste åren har vi genomgått en väldigt stor förändring, en viktig del i detta har varit vår vänskap och nära samarbete med Pastor Sunday Adelaja, där vi har spenderat mycket tid med honom och fått lära oss väldigt mycket. Hans budskap om Guds rike och vad det innebär har betytt mycket för oss.

Flera som har besökt oss den senaste tiden säger att de har mött en helt ny församling, med en väldigt kärleksfull och respektfull attityd mot alla människor.

Vår förhoppning är att fortsätta utvecklas och gå framåt, så att vi tillsammans med andra kristna i detta land kan få arbeta för att Guds rike kan komma och Hans vilja ske i vårat land.

Guds välsignelse

Admin
Admin

Antal inlägg : 55
Registration date : 08-08-15

https://kingdomcenter.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

VIKTIGT om Forumet! Empty tack

Inlägg  undrande fre aug 29, 2008 12:01 pm

Tack admin, det började spåra ut där lite. Uppskattar att vi får ställa frågor, det är bara lite jobbigt när det dyker upp någon som ska ifrågasätta ens rätt att ställa frågor när personen ifråga inte ens är en del av er församling. Nu till min fråga, vad har det fått för konsekvenser att Christer har gått ut och bett om ursäkt, jag menar, när man ber om förlåtelse så måste det också få konsekvenser för hur man jobbar vidare så att det inte ska upprepas det man upplever har varit fel. Vad har ni tagit för konkreta steg för att detta inte skall upprepas?

vänligen
/undrande

undrande
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

VIKTIGT om Forumet! Empty VIKTIGT om Forumet!

Inlägg  Admin fre aug 29, 2008 11:33 am

Hej,

Jag har valt att stryka en del inlägg i forumet.
Vi välkomnar alla ärliga frågor även om de är mycket kritiska.

Dock vill vi att alla respekterar en god debatt ton och inte kommer med personangrepp på varandra eller på någon annan.

Vi skapade detta forum som ett medel att kunna svara på olika ärliga frågor som folk har, så välkommen att ställa dina frågor och så ska vi svara på dem så gott vi kan.

Guds välsignelse

Admin
Admin

Antal inlägg : 55
Registration date : 08-08-15

https://kingdomcenter.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

VIKTIGT om Forumet! Empty Sv: VIKTIGT om Forumet!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet