Kingdom Center
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vem byggde Vildsmarkhotel?

Gå ner

Vem byggde Vildsmarkhotel? Empty Sv: Vem byggde Vildsmarkhotel?

Inlägg  torndal tor aug 28, 2008 5:04 pm

det samma säger jag att jag som gymnasium elev byggde vildmarkshotel utan att fråga vill jag göra det eller inte. vi byggde det på lördagar, söndagar, på lovet. och som jag kommer ihåg det räknades inte som projekt eller non praktik. har jag kunskap eller inte att bygga, har jag andra planer vad göra eller inte, ingen frågade oss. ledarna bara motiverade oss att det är tjänsten och att om vi vill vara med i pastorn vision då vi måste tjäna för att vi ska ha välsignelse.
det bara busen kom till internatet på Kolleberga och alla åkte bygga, om man åkte inte då det räknades att du står mot pastorns visionen, , att du står mot honom, mot gud då nästa dag kunde man ha svårt , hårt samtal med pastorn,. ingen ville prata och lysna på honom, i sånna samtalet fick man förstår att du är sämre än smuts, personlihet krosades totalt, man kan inte ingenting och fattar ingenting, att du är andlig motståndare och så vidare.och då alla åkte bygga utan ord.sjäalvklart att vuxna var också där och byggde Hotelet.
darför såg ut allt obligatorisk på KCS, admin. den enda motivasionen var om du vill inte vara mot oss du måste vara med oss i allt
och det är vi huvud ledarna som bestämmer det var du ska vara i. samma pricip fungerade att vara på söndagmöten, friday night. ungdomsmoten på lördagar, olika mässan och bokningar.
urshäkta admin. men det var så. vill hoppas och tro att ni har ändrat era motivations metoder och vännskap med Sunday lärde er titta lite gran annat på människor och se vad är vad.
som admin själv klart att du kan stryka ut , den email.

torndal
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Vem byggde Vildsmarkhotel? Empty Sv: Vem byggde Vildsmarkhotel?

Inlägg  fd.medle tor aug 28, 2008 4:13 pm

Admin; både skola och gymnasie var visst med och byggde vildmarkshotellet, jag vet det själv eftersom jag själv gick i skolan där då och fick hjälpa till och bygga.

fd.medle
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Vem byggde Vildsmarkhotel? Empty Sv: Vem byggde Vildsmarkhotel?

Inlägg  torndal tor aug 28, 2008 1:40 pm

Admin säger att det är felaktigt. felaktigt att säja att elever byggde Vildmarkshotel eller det är felaktigt att de hade byggd hotelet?

torndal
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Vem byggde Vildsmarkhotel? Empty Vildmarkshotell

Inlägg  Admin tor aug 28, 2008 9:52 am

Därför att det är felaktigt.

Admin
Admin

Antal inlägg : 55
Registration date : 08-08-15

https://kingdomcenter.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Vem byggde Vildsmarkhotel? Empty Vem byggde Vildsmarkhotel?

Inlägg  torndal ons aug 27, 2008 8:57 pm

Varför pastorn har inte sagt att Vildmarkshotelet på den 3e platsen byggde gymnasium och skol elever?

torndal
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Vem byggde Vildsmarkhotel? Empty Sv: Vem byggde Vildsmarkhotel?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet