Kingdom Center
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Nytt Knutby?

Gå ner

Nytt Knutby? Empty undrar jag

Inlägg  HOSS ons aug 27, 2008 9:04 pm

Undrar jag vad det är som driver dig som skriver detta respektlösa inlägg.
Det synes mig som att vännerna i kcs och Pastor CS är respetfyllda iaf för de vågar vara raka i sina svar de vågar upplåta denna sida för kommentarer och frågor.
Att Du hakar upp dig på att de har ett vildmarkscenter som mer liknar vildawesterninspirerat tyder på att du inte har mycket att komma med egentligen.
Att Du fortsätter att fiska i sådant som de bekännt vara fel tyder på att Du troligen har något Du själv känner behov av att dölja.

HOSS
Gäst

Till överst på sidan Gå ner

Nytt Knutby? Empty Nytt Knutby?

Inlägg  Din stor ons aug 27, 2008 8:36 pm

Så länge ni inte börjar ta ihjäl nån, utan respekterar varann istället och går den extra milen för att se till att barnen mår bättre än ni själva, så fortsätt ni där ute i skogen med ert Cowboyseri.

Men sekunden ni återvänder till det förtryck som funnits tidigare och genomsyrat varje liten del av KCS, då kommer den Gud ni tillber ta sin hand ifrån er. Förutsatt att han har den där nu förstås.

Det är lättare att leva i förnekelse och stanna under förtryck, oavsett om vi pratar en församling, en sekt, ett äktenskap eller annat.

Din stor
Gäst

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet