Kingdom Center
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

smutskastar Herren

Gå ner

smutskastar Herren Empty Fritt fram

Inlägg  HOSS sön aug 24, 2008 3:57 pm

Walle Jag tror att etern är fri både för mig dig admin och andra som känner sig manade att svara och skriva ner några väl valda ord på denna sida.Jag tor mig med bestämdhet veta att ingen har satt handbojor på admin utan han eller hon känner nog sig fri att svara om denne känner det lämpligt utan att göra det på din eller min uppmaning.
Sedan vad det gäller att gå i försvar för Christer, Kingdomcenter eller något annat vet jag inte om vare sig Du eller Jag har till uppgift så någon försvarsställning har då inte jag intagit däremot har jag vad jag kan se av mina kommentarer försökt få dig och andra att se att vår uppgift är att BE och åter BE ör våra vänner och även om vi så känner ovänner,så att om det nu är några fel begågna att de ska kunna rättas till i enlighet med vår Herres vilja inte på dina mina eller andras vilkor.

HOSS
Gäst

Till överst på sidan Gå ner

smutskastar Herren Empty Låt admin svara...

Inlägg  Walle sön aug 24, 2008 3:44 pm

Hej Hoss och alla andra som skriver små inlägg till frågor ställda till admin för KingdomCenter. Kan ni inte låta admin stå för svaren istället. Det är ganska ointressant att få svar från alla möjliga personer här och där i Sverige som man inte har någon koll på hur de relaterar till Kingdom Center. Raka frågor - klara svar från admin.

Vill någon försvara KingdomCenter är det väl bättre att ta en egen tråd, skriva ett försvarsbrev och nöja sig med det!

Walle
Gäst

smutskastar Herren Empty Du har inte tänkt tanken

Inlägg  HOSS sön aug 24, 2008 3:27 pm

JP Du har inte tänkt tanken på att det kan var sådana som slänger ur sig dylika kommentarer av det slag som Du gör här som får vad Du kallar vanligt folk att inte ens låna ut sina öron till det kristna budskapet.
Vilken normalfuntad icke troeende tror Du skulle attraheras av att lyssna till ditt budskap om de vet att Du liksom den hedniskt lagde hyser agg och froterar sig i en massa gegga, Nej vill den Du kallar normale bli frälst då vill den med säkerhet veta att den får något mycket bättre till livs annars är det lika bra att stanna kvar vid de usla grytorna.
Vill Du JP hedra din herre o gud och visa på den sanna vägen BED då för dessa våra vänner i KCS och Pastor Christer

HOSS
Gäst

smutskastar Herren Empty smutskastar Herren

Inlägg  JP sön aug 24, 2008 2:58 pm

Det är sådana som ni som gör det svårt att få vanligt folk att ens tänka tanken på att lyssna till det kristna budskapet.

Fy.

JP
Gäst

smutskastar Herren Empty Sv: smutskastar Herren

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet