Kingdom Center
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

be förlåtelsen

Gå ner

be förlåtelsen Empty Sv: be förlåtelsen

Inlägg  Torndal tor aug 28, 2008 11:21 pm

jag vill ge en råd till er, Admin. Ni har alla elever hem adreser, skika ett fårlåtelses brev till varje av dem, beror inte hade ni gjort nonting eller inte mot elever, sårade ni dem eller inte.den verksamhet ska befria både er och oss, elever,och ska återkomma som välsingnelsenöver alla..

Torndal
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

be förlåtelsen Empty skottsalvor

Inlägg  HOSS tor aug 28, 2008 4:53 pm

Undrande jag håller med dig om att det är bra att admin tar frågor på allvar och ger goa svar men det förhindrar ju inte att även andra kan ge sin syn på saker o ting eller hur?
Jag kan inte se några skottsalvor från någon vilt skjutande cowboy men men jag kanske ska skaffa glasögon*L*
Jag har tidigare bett dig om en förklaring på ditt påståeende men Du har inte respekterat denna bön om förklaring och svar.
Däremot kan jag se gott om skottsalvor och krutrök från andra håll mot CS, KCS
Vill Du förklara och ta ett rakt ärligt samtal så kan du gärna skriva till mig på min hemsida som ju någon glad själ tipsat om här tydligen.

HOSS
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

be förlåtelsen Empty uppskattat

Inlägg  undrande tor aug 28, 2008 4:44 pm

hej igen, jag uppskattar att du admin tar allvarligt på frågor som ställs, tyvärr gör hoss det bara mycket värre när han försöker ställa sig upp till ert försvar. När människor äntligen fått ett forum där man får ställa frågor så dyker det upp en vilt skjutande cowboy som sprider sina salvor åt alla håll. Hoss jag förstår att du vill väl men låt frågorna besvaras av dom som VET, ge oss som undrar den respekten.

vänligen
/undrande

undrande
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

be förlåtelsen Empty Torndal

Inlägg  HOSS tor aug 28, 2008 4:22 pm

Det är absolut bra att Du ställer frågor men som jag sade så är det vår Herres uppgift att gå till doms med oss och att hålla förhör Både Admin och CS har ju givit oss fina svar så det får vi nog nöja oss med.
Sedan att jag inte varit medlem eller elev diskvalificerar ju inte mig från att kunna ge min syn på saken.
Sedan så tycker jag att Du ska ta den så fint utsträckta handen från admin och besöka dem så att de får ge dig bekräftelse på deras uppriktighet

HOSS
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

be förlåtelsen Empty Hej Torndal

Inlägg  Admin tor aug 28, 2008 3:58 pm

Hej Torndal,

Vi har inte kommit ut med ett specifikt brev om förlåtelse till tidigare gymnasieelever. Om du känner att du på något sätt har blivit felaktigt behandlad av oss så är du ju jätte välkommen att kontakta oss och berätta din historia.

Vårt intresse är att få upprättade relationer med människor!

Guds välsignelse


Senast ändrad av Admin den tor aug 28, 2008 4:54 pm, ändrad totalt 1 gång

Admin
Admin

Antal inlägg : 55
Registration date : 08-08-15

https://kingdomcenter.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

be förlåtelsen Empty Sv: be förlåtelsen

Inlägg  torndal tor aug 28, 2008 3:01 pm

hoos. jag acepterar admin men ser du inte logik att henes citat vilken användade admin har ingen samband med min fråga.
som jag fattar du är inte medlem på KCS och du var inte elev, men jag var elev och jag vet vad jag pratar om. så du kan inte blandas i mina frågor om forsamlingen och så vidare mellam mej och admin.
deta forum är att ställa frågor inte att vara tysta. bland annat 10 år väntade jag att ställa sådana frågor. och när det är möjligt jag gör det.

torndal
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

be förlåtelsen Empty hum hum från humlegården

Inlägg  HOSS tor aug 28, 2008 2:02 pm

Torndal Jag tycker Du ska acceptera admins svar och den kvinna som beskrev sin uppfattning och CS besked om att han bett de berörda om ursäkt för varken du eller jag eller någon annan är och ska vara domare det är upp till vår översheriff att vara så låt honom sköta sitt jobb.

HOSS
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

be förlåtelsen Empty Sv: be förlåtelsen

Inlägg  torndal tor aug 28, 2008 1:53 pm

jag bad inte admin citera andra forumet och kommentarer.
Pastor Christer skriver och säger att han bad om förlåtelsen alla . så min fråga var bad han också gymasium , skolelever och utländska elever om fårlåtelsen eller inte?
urshäkta admin . men ibland svänger ni från direkta svarar, och svarar på frågor som man har inte ställt till er.

torndal
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

be förlåtelsen Empty Förlåtelse

Inlägg  Admin tor aug 28, 2008 9:12 am

Hej, det finns väldigt många som gick gymnasiet som känner att det var en oerhört bra tid för dem.

Detta är bara en av de kommentarer vi fått (taget från SVT's forum):

TindraHarmoni

Jag har precis sett andra delen av existens och tycker inte att de ger en korrekt bild av Kingdom Center.

Visst hittar man brister hos Kingdom Center om man letar, men jag har inte hittat en enda församling, arbetsplats, förening eller person som är felfri. Vi är faktisk bara människor.

Jag gick Kristet Center Syds gymnasie ht 97- vt 00 och det är jag evigt tacksam för. Vilka härliga år. Livet på internatet, i församlingen och på vildmarkscentrat var underbart. När jag tog studenten var mitt självförtroende stärkt och livslusten på max. För mig var detta gymnasie absolut rätt val.

I programmet sa några att de haft svårt att lämna församlingen och att de var rädda. Jag kan ju visseligen bara prata om mina egna erfarenheter men jag fick inga problem när jag flyttade från internatet. Någon rädsla kände jag inte heller varken inför flytten, någon av församlingsmedlemmarna eller inför ledningen.

De gånger jag åkt och hälsat på eller möter någon av medlemmarna på stan så blir jag alldeles varm om hjärtat. Jag tycker väldigt bra om dem.

Kram och God bless till er alla på Kingdom Center!! Vi kommer nog snart igen och tar en kopp kaffe.

Admin
Admin

Antal inlägg : 55
Registration date : 08-08-15

https://kingdomcenter.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

be förlåtelsen Empty be förlåtelsen

Inlägg  torndal ons aug 27, 2008 8:21 pm

Bad ni alla gymnasium elever om förlåtelsen också? utländska ellever också?

torndal
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

be förlåtelsen Empty Sv: be förlåtelsen

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet